مریم مظفری
نام: مریم
نام خانوادگی: مظفری
ایمیل:
وب سایت:


«مریم مظفری» هستم، متولد ۲۵ مرداد سال ۱۳۷۵ در تهران و دومین فرزند خانواده‌ی شش نفره‌مون هستم!
لیسانس ادبیات فارسی (دانشگاه الزهرا)دارم و به همون اندازه که به نظم و شعر علاقه ندارم، عاشق نثر و نوشتن و داستان هستم!
ورودم به رشته‌ی علوم انسانی رو، مدیون راهنمایی‌های خواهرم هستم و نمی‌دونم چندتا اثر از من قراره چاپ بشه ولی همشون رو تقدیم خواهرم میکنم که بودنم در این جایگاه رو از تلاش‌های ایشون دارم.
از دوران نوجوانی به خوندن رمان (ایرانی و خارجی) علاقه داشتم و تقریباً هیچ فایلی نبود که نخونده ازش رد بشم...کاربر فعالی در انجمن 98ia معروف هم بودم!
نوشتن رو با داستان‌های بی‌سر و تهی شروع کردم که دوست داشتم آینده‌م شبیه‌شون باشه. بعدتر و در دوران دبیرستان، داستان‌سازیم شکل بهتری گرفت و ذهنم منسجم‌تر شد و در نهایت، به خواست خدا و سرنوشت، وارد رشته‌ی ادبیات شدم و نوشتن رو رسماً از سال ۱۳۹۴ شروع کردم و ژانر اکثر نوشته‌هام اجتماعی یا خانوادگی و عاشقانه هست.
اولین داستانم «سی سالگی» رو بصورت مجازی منتشر کردم و داستان‌های بعدیم «با دست باز میکنم»، «من یک معجزه دارم!» و «نامه‌ای به یک مُرده» هم در کانالم قرار گرفت و بعد از اون‌ها «به سبکِ من» رو‌ نوشتم که مورد عنایت نشرعلی قرارگرفت.

و جدیدترین داستان من «سر به زیر»؛ با ژانر اجتماعی و کمی عاشقانه، روایتی‌ست جذاب از زندگی دو دوست...گردشی از بوشهر و قشم تا تهران...عاشقانه‌ای از دوران جنگ تا دهه نود.‌..رفاقتی در حبس تا آزادی...


آیدی صفحه اینستاگرام: @wonderful_1758
آیدی تلگرام: @m_victory_25


 
آثار این نویسنده/ویراستار


هیچ موردی یافت نشد
ورود اعضا
نام کاربری:*
رمز عبور:*