مهدیه سجده هستم ساکن تهران، متاهلم و دو فرزند دارم.
از حدود ۱۸سالگی نوشتن رو شروع کردم؛ اما از همان زمانی که نوشتن را یاد گرفتم علاقه وافری به داستان پردازی داشتم و یادم هست همیشه موضوع انشا‌های آزاد رو به صورت داستان کوتاه می‌نوشتم.
نویسندگی رو به صورت حرفه‌ای از بیست و دو سالگی شروع کردم، رمان نویسی همیشه برای من یک علاقه‌ی دغدغه مند هست.
در سال ۱۴۰۲ اولین رمانم به اسم «طاق فلک» خلق شد.
رمان جنایی معمایی به اسم«هوده»  هم نوشتم که به امید خدا از نشر علی به چاپ خواهید رسید.